Saturday 17 March 2018

CARA MURAH & BERKESAN RAWAT KULIT MUKA KERING, BERMINYAK

face oil mary jardin perak

"Aduh, kasar semacam je kulit muka ni! Kering kontang macam dekat Gurun Sahara dah. Stress nya!"

Tapi stress sorang-sorang pun tak guna, awak. Setiap masalah pasti ada punca dan penyelesaiannya. Sebab itu awak pilih untuk minta bantuan pakcik Google kan? Don't worry, be happy! You're definitely on the right path. Fari sedia membantu ;)

MASALAH KULIT MUKA KERING


Rata-rata manusia memiliki jenis kulit yang berbeza-beza, dan salah satu jenis kulit yang dimiliki ramai ialah kulit kering. Kulit kering atau istilah saintifiknya Xerosis, adalah keadaan di mana kulit kurang mendapat lembapan. Kulit muka nampak tidak cantik lebih-lebih lagi selepas makeup atau touch up kerana solekan atau bedak sukar untuk menyerap sehingga hasilnya tidak kelihatan cantik.

face oil mary jardin sungkai

Masalah kulit kering (Xerosis) boleh dimiliki oleh sesiapa pun, sama ada wanita atau pun lelaki. Ada yang dah lama mengalami masalah kulit kering dan ada juga yang mengalami perubahan kulit menjadi kering dalam keadaan atau persekitaran tertentu sahaja. Contohnya, kulit menjadi kering ketika berada dalam bilik berhawa dingin (air-cond) atau kulit kering ketika hamil.

FAKTOR PENYEBAB KULIT MUKA KERING


face oil mary jardin bidor perak

Antara faktor penyebab masalah kulit kering adalah kurang pengambilan air putih atau bahasa mudahnya, kurang minum, penggunaan produk kecantikan yang tidak sesuai, perubahan cuaca, gangguan kesihatan, faktor genetik atau keturunan dan juga faktor usia.



MASALAH KULIT MUKA BERMINYAK


Tak kurang juga ada yang mengeluh kulit muka terlalu berminyak sehingga liang pori kelihatan besar. Paling tak best apabila kulit muka ditumbuhi jerawat dengan pesatnya. Stress kuasa dua!

face oil mary jardin tapah perak

Tahukah anda, kulit muka berminyak disebabkan oleh kelenjar minyak (sebaceous glands) dalam lapisan kulit yang sangat aktif sehingga menyebabkan penghasilan sebum yang berlebihan. Sebab itulah muka nampak berkilat dan melekit. Kulit berminyak juga mudah dijangkiti jerawat kerana liang pori muka mudah tersumbat dan mengakibatkan keradangan kulit.

mary jardin slim river perak

Menariknya, kedua-dua masalah kulit ini sebenarnya boleh dirawat menggunakan solusi yang sama! :D


CARA MURAH & BERKESAN RAWAT KULIT MUKA KERING, BERMINYAK


mary jardin tanjung malim perak

Fari nak kongsi cara yang amat mudah, murah dan berkesan untuk rawat masalah kulit kering dan berminyak, lebih-lebih lagi untuk awak yang kesuntukan masa untuk amalkan petua turun temurun atau tips-tips kulit cantik dari pakcik Google di rumah. 

Iaitu dengan menggunakan Mary Jardin Best Natural Face Oil for Dry & Oily Skin :)

mary jardin upsi perak


Sejenis minyak muka yang dirumus khas menggunakan 9 jenis minyak botani mewah dan semulajadi iaitu Argan Oil, Rosehip Oil, Tea Tree Oil, Jojoba Oil, Lavender Oil, Seabuckthorn Oil, Avocado Oil, Castor Oil, Sunflower Oil dan juga Vitamin E yang terkenal dalam dunia kecantikan kulit.

mary jardin batang padang perak

Ajaibnya Face Oil Mary Jardin, nama je minyak tetapi ia tidak menyebabkan kulit muka berminyak! Sebaliknya gabungan 9 jenis minyak botani hebat ini dapat mengawal rembesan sebum dari kelenjar minyak dalam kulit sekali gus mengawal kelembapan kulit wajah

Hasilnya, kulit tak lagi kering dan tak juga berminyak! Ngam ngam soi gitu. Malah kulit wajah akan kelihatan glowing mowing, lembap dan berseri-seri bak bidadari! Pelembap terbaik untuk masalah kulit ketika hamil!

CARA PENGGUNAAN FACE OIL MARY JARDIN

Mudah sahaja. Sangat ringkas dan pantas, sesuai untuk awak yang tiada masa nak berlama-lama belek muka depan cermin.

  1. Titiskan 2 titis Mary Jardin Face Oil pada tapak tangan, kemudian dap-dap pada wajah
  2. Lakukan setiap pagi dan malam, juga boleh digunakan sekerap mungkin

HARGA FACE OIL MARY JARDIN

Dengan pelaburan serendah RM60 sahaja, awak dah boleh atasi masalah kulit kering dan berminyak yang selama ini menghantui diri. Murah dan sangat berpatutan kan? Kalau nak dibandingkan dengan harga Face Oil jenama lain yang mencecah ratusan ringgit tapi hanya peroleh manfaat dari 1 atau 2 atau 3 jenis minyak botani mewah sahaja. Face Oil Mary Jardin ternyata lebih berbaloi dan menjimatkan!

fari mary jardin

cara murah & berkesan rawat kulit muka kering, berminyak


REVIEW DAN TESTIMONI BERJAYA FACE OIL MARY JARDIN


Selama lebih setahun di pasaran lokal dan international, Alhamdulillah Mary Jardin dah pun berjaya bantu ramai MaryJardinians rawat masalah kulit. Berikut adalah antara testimoni berjaya dengan menggunakan Face Oil Mary Jardin :

testimoni face oil mary jardin

testimoni face oil mary jardin

face oil mary jardin review

testimoni face oil mary jardin

skincare berkesan selamat

skincare natural organik

mary jardin muallim perak


Teruja kan lihat perubahan positif yang dialami mereka? Fari doakan semoga kebaikan Face Oil Mary Jardin juga berjaya bantu awak rawat masalah kulit awak. Tiada apa yang lebih menggembirakan dari menyebarkan kebaikan dan berkongsi kegembiraan dengan orang lain yang lebih memerlukan. 

Nak cuba Face Oil Mary Jardin? Boleh hubungi Fari di talian tertera dengan layanan VVIP dan FREE CONSULTATION :)



Salam Cantik Alami,

Nurul Farihah Rozali | Fari
fari.maryjardin@gmail.com
COD Batang Padang / Tanjung Malim, Perak
Facebook page : Mary Jardin Sungkai Perak by Fari


No comments:

Post a Comment