Saturday 7 April 2018

LAUNCHING LIP MATTE; BB CUSHION & FOUNDATION NATURAL TERBAIK


LAUNCHING PRODUK KECANTIKAN BARU, MJAC LIP MATTE


Selepas pelancaran Liquid Foundation & BB Cushion pada 24 Mac yang lalu, Mary Jardin akan mengadakan satu majlis pelancaran produk baru iaitu koleksi pertama Mary Jardin Artisan Cosmetic (MJAC) Lip Matte pada 21 April ini. 

Bertempat di International Franchise Exhibition & Conference, KLCC. Sudah pastinya launching produk kecantikan berasaskan bahan semulajadi ini akan menjadi tumpuan ramai!

MJAC Mary Jardin Artisan Cosmetic Lip Matte
MJAC Lip Matte terbaik untuk bibir kering

LIP MATTE TERBAIK UNTUK BIBIR KERING DI MALAYSIA


Mary Jardin Artisan Cosmetic adalah koleksi kosmetik berasaskan bahan semulajadi (natural cosmetics brand in Malaysia) yang semakin mendapat tempat di kalangan makeup junkies di Malaysia! 

Koleksi produk kosmetik organik di Malaysia ini mengetengahkan gaya solekan segar dan memberikan kesan sapuan yang sempurna walaupun digunakan dalam kuantiti yang sedikit. Sangat sesuai untuk awak yang nak bersiap dengan cepat namun kekal tampil anggun dan bergaya persis solekan MUA professional ;)

MJAC Lip Matte diperkaya dengan Vitamin E, Argan Oil, Jojoba Oil dan Collagen yang membekalkan kelembapan pada bibir sepanjang hari dan tahan lebih lama!

Natural Cosmetics Brand In Malaysia
Mary Jardin Artisan Cosmetic (MJAC) Lip Matte

10 WARNA LIPMATTE YANG BAGUS DAN MURAH


Koleksi pertama MJAC Lip Matte ini dibarisi oleh 10 warna yang menawan dan boleh buat awak tak keruan selagi tak milikinya.

MJAC Lip Matte colors
10 MJAC Lip Matte colors

Istimewa untuk awak yang menghadiri majlis pelancaran MJAC Lip Matte ini nanti, awak boleh dapatkan koleksi Natural Lip Matte ini pada harga RM70 sahaja dengan kualiti yang setanding international brands terkemuka. Terhad kepada 500 pcs sahaja untuk setiap warna.

Jika awak sedang mencari lip matte yang bagus dan murah, MJAC Lip Matte lah jawapannya ;)

Tapi tak lengkap lah solekan natural di wajah awak tanpa MJAC Liquid Foundation dan MJAC BB Cushion. Sekali pam, sekali sapu je dah boleh tutup segala cela dan parut di wajah! Teksturnya yang ringan dan full coverage sangat sesuai untuk awak yang tak suka mekap tebal-tebal tapi tetap mahu tampil flawless and presentable ;)

Berita baik untuk awak!

OPEN PRE-ORDER FOR MJAC LIQUID FOUNDATION & BB CUSHION


Mary Jardin Artisan Cosmetic MJAC Sungkai Perak

MJAC Liquid Foundation & MJAC BB Cushion

BB Cushion dan Liquid Foundation Natural terbaik dari koleksi Mary Jardin Artisan Cosmetic (MJAC) kini dibuka untuk Pre-Order! Sebelum ini, ia datang dalam 2 tone warna sahaja iaitu Light dan Natural. Tapi kini, awak punyai 4 pilihan tone warna untuk disesuaikan dengan warna kulit awak. Yay!

Mary Jardin Artisan Cosmetic MJAC Tapah Perak
Kod warna untuk MJAC Liquid Foundation & MJAC BB Cushion



Code 01 istimewa untuk awak yang miliki kulit cerah ala putih pinkish. Code 02 untuk awak yang berkulit cerah (light)Code 03 adalah antara cerah (light) dan natural. Code 04 pula khas untuk awak yang inginkan tone foundation natural. Kesemua kod warna ini adalah untuk kedua-dua koleksi bedak asas MJAC iaitu BB Cushion dan Liquid Foundation.


Fari sertakan sekali cara memilih foundation yang sesuai dengan warna kulit supaya awak tak tersalah pilih.

CARA MEMILIH FOUNDATION YANG SESUAI DENGAN WARNA KULIT

Mary Jardin Artisan Cosmetic (MJAC) Tanjung Malim Perak

Test warna yang sesuai untuk wajah di rahang leher. Kerana kawasan tersebut tidak terkena cahaya matahari secara langsung. Bukan test pada lengan tau ;)

HARGA MJAC LIQUID FOUNDATION & BB CUSHION

Kesemua produk kosmetik yang selamat dan berkesan ini adalah halal dan mesra wuduk. Setiap satunya dijual pada harga RM90.10 untuk MJAC Liquid Foundation dan RM68.90 untuk MJAC BB Cushion.

Jom miliki produk kosmetik organik terbaik di Malaysia ini pada harga mampu milik dengan kualiti setanding produk keluaran luar negara!

Dan jangan lepaskan peluang keemasan untuk dapatkan The Limited Edition MJAC Lip Matte pada hari Launching di KLCC 21 dan 22 Mac ini!

Tak dapat hadiri majlis pelancaran? Jauh dari KLCC? Don't worry, be happy! Boleh terus hubungi Fari di talian di bawah untuk kiriman dan pre-order MJAC ;)



Salam Cantik Alami,

Nurul Farihah Rozali | Fari
fari.maryjardin@gmail.com
COD Batang Padang / Tanjung Malim, Perak
Facebook page : Mary Jardin Sungkai Perak by Fari


No comments:

Post a Comment